niedziela, 2 października 2016

Sylwia i Akop Szostak - Cardio Combat - recenzja

Cześć!:) Dziś przychodzimy do Was z recenzją najświeższego treningu Sylwii i Akopa - Cardio Combat, dołączonego do październikowego SHAPE. Szczerze powiedziawszy, gdy tylko Sylwia umieściła na swoim profilu informację, że razem z mężem nagrają dla nas wspólnie trening, a na dodatek nie będzie to trening siłowy - pękałam z ciekawości i wiedziałam, że muszę mieć ten numer!! :) Bardzo, ale to bardzo chciałam zobaczyć Akopa w innej odsłonie niż tylko przerzucanie żelastwa. Dodatkowo sama nazwa CARDIO COMBAT już brzmiała dla mnie wystarczająco intrygująco i zachęcająco. 



No, ale dobrze.. Kim są Sylwia i Akop Szostak?

(źródło: klik)

Sylwia - była fotomodelka, cheerleaderka, obecnie znana trenerka personalna. Wraz z mężem Akopem prowadzą wspólnie kanał na YouTube, na którym dzielą się poradami w zakresie treningu, żywienia i suplementacji. https://www.youtube.com/channel/UCKMU-NiH26d2J1s6tRo7ITw ---> link do ich kanału
Akop - trener personalny z 10-letnim doświadczeniem, cieszący się bardzo dużą popularnością i osiągnięciami, były zawodnik kulturystyki klasycznej, mistrz Europy, brązowy medalista mistrzostw świata, obecnie zawodowo walczy w MMA. 

Ja i Marcin obserwujemy tę dwójkę od ładnych kilku lat, śledzimy ich profile na Instagramie, Facebooku czy YouTube. Mieliśmy też okazję poznać ich na żywo. Darzymy ich ogromną sympatią, czerpiemy od nich wiedzę i motywację. Według nas to bardzo zgrana para, nie tylko zawodowo, ale też prywatnie. Bardzo, ale to bardzo imponuje nam fakt, że udzielają się charytatywnie. Bardzo często odwiedzają chore dzieci, czy organizują zbiórki na schronisko. Pomimo wciąż rosnącej popularności, nie zapominają o bardziej potrzebujących. Tak też jest i tym razem. Dochód ze sprzedaży gazety zostanie przeznaczony na fundację Cancer Fighters, czyli fundację dla dzieci walczących z rakiem. 


GAZETA

Gazeta wraz z płytą kosztuje 13,99. Szczerze powiedziawszy, nigdy nie byłam przekonana do gazety SHAPE. Artykuły wydawały mi się średnio ciekawe i zazwyczaj kończyło się tylko na przeglądaniu obrazków i zdjęć. Tym razem jest inaczej, ten numer pozytywnie mnie zaskoczył. Znajdziemy w nim artykuły dotyczące: 
- treningów na tzw. partie strategiczne, najbardziej problemowe
- odżywek białkowych, dla kogo są, jakie wyróżniamy rodzaje, jak dobrać odpowiednią odżywkę
- podjadania, jak rozprawić się z tym problemem
- diety przeciwnowotworowej
- ćwiczeń na ból pleców
- przykładowych ćwiczeń w wersji obrazkowej, przygotowanych przez Sylwię i Akopa
- przetrenowania, czym jest, kiedy warto odpuścić sobie trening
- stresu, jak sobie z nim radzić
- domowych peelingów (duża ilość przepisów na domowe peelingi)
Znajdziemy też w tym numerze obszerny wywiad z Szostakami, na temat tego, dlaczego zdecydowali się wspierać fundację i dlaczego lubią pomagać. Bardzo, ale to bardzo polecam:)

PŁYTA

Hasło przewodnie: SILNE I PIĘKNE CIAŁO ! :) Brzmi bardzo ciekawie i zachęcająco. No, bo która z nas nie chciałaby cieszyć się pięknym, wysportowanym ciałem?


Szczegółowy opis treningu:
  • trening typu cardio, przypominający tabatę
  • wzmacniający nogi, pośladki, ramiona, brzuch
  • zestaw idealny dla kobiet jak i mężczyzn
  • poprawiający kondycję i metabolizm
  • sprzyjający odchudzaniu
  • wzbogacony o elementy ćwiczeń zaczerpniętych z treningów MMA
Czas trwania: 50 minut (rozgrzewka + trzy obwody ćwiczeń + ćwiczenia na ABS)
Jak trenować: 4x w tygodniu
Czego potrzebujesz: jedynie maty do ćwiczeń

EFEKTY GWARANTOWANE: SZCZUPŁA SYLWETKA, JĘDRNE CIAŁO, DOSKONAŁY NASTRÓJ! 

Wszystkie hasła powyżej znajdziemy na pięknej, kolorowej okładce, która nie tylko przykuwa nasz wzrok, ale sprawia, że mamy ochotę odpalić płytkę i od razu zacząć ćwiczyć. Ale dobrze, okładka okładką, hasła, hasłami, a jak trening wygląda w praktyce?


CARDIO COMBAT - nasza opinia

Trening przetestowaliśmy wspólnie wczoraj wieczorem. Zależało mi na tym, aby Marcin ćwiczył razem ze mną. Na co dzień ćwiczy tylko i wyłącznie na siłowni, więc chciałam poznać jego opinię na temat tzw. "dywanówek" , z których panowie bardzo często lubią się podśmiewywać :) Wskoczyliśmy więc w wygodne ciuchy, odpaliliśmy płytę na dużym ekranie i przystąpiliśmy do wspólnego treningu.

Już na samym początku rzuciły nam się w oczy reklamy, które obecne są prawie na każdym kroku. Nam osobiście nie przeszkadza to ani trochę, jednak zdajemy sobie sprawę, że nie każdemu musi to odpowiadać, a część osób może to rozpraszać. Trening został nagrany w sposób bardzo estetyczny. Dźwięk jest wyraźny, pomieszczenie w którym wykonywane są ćwiczenia jest bardzo przestronne i dobrze oświetlone. Sylwia i Akop prezentują się pięknie, a ich stroje bardzo fajnie komponują się z jasnym pomieszczeniem. Całość bardzo przyjemnie się ogląda i sprzyja to dobremu treningowi. 

Po krótkiej reklamie przechodzimy do MENU GŁÓWNEGO, gdzie możemy wybrać, którą część treningu chcemy wykonać. Mamy do wyboru cały trening, rozgrzewkę, poszczególne obwody lub sam trening brzucha. Jest to bardzo dobra opcja, ponieważ sami możemy decydować o tym, w jaki sposób chcemy wykonać trening i jak go skomponować. 




Rozgrzewkę prowadzi Sylwia, trwa około 7 minut, znajdują się w niej podstawowe ćwiczenia rozgrzewające czyli trucht, marsz w miejscu, wznosy kolan, podskoki, klasyczne pajacyki, pajacyki tzw. "otwarte", krążenia rąk itp. Zaobserwować można też kilka ćwiczeń typowych dla zajęć z aerobiku. Sylwia dokładnie tłumaczy każde ćwiczenie, zwraca uwagę na szczegóły, opowiada jak ważne jest rozgrzewanie ciała przed ćwiczeniami, także ogromny plusik. Większość ćwiczeń była nam doskonale znana, ale nasze ciało zostało doskonale rozgrzane, serce zaczęło szybciej bić, a na twarzy pojawiły się lekkie rumieńce.

Obieg pierwszy, również prowadzony przez Sylwię. Każde ćwiczenie wykonywane przez 45 sekund, pomiędzy ćwiczeniami 15 sekund przerwy - podczas których truchtamy. Nie ma lekko :) Cały obieg trwa 10 minut. Nastawiony jest głównie na dolne partie ciała. Znajdziemy w tej części półprzysiady z dotknięciem dłonią podłogi, sprint, ćwiczenia w podporze, wypady nóg do tyłu i do boku, wyskoki, skakanka, pompki itp. Pod koniec obiegu wchodzi Akop, wita się z nami  i opowiada jak będą wyglądały kolejne rundy. Ćwiczenia zawarte w tej rundzie nie są czymś nowym, większość dobrze znana, ale są bardzo fajnie skomponowane. Podczas ukończenia pierwszego obiegu czuć lekkie zmęczenie i pot napływający na czoło. Uśmiech nie schodzi z twarzy, a po słowach Akopa - chce się więcej! : )






Między obiegami mamy 2 minuty przerwy.



Obieg drugi, również 10 minut, każde ćwiczenie 45 sekund, 15 sekund truchtu. Runda prowadzona przez Sylwię i Akopa - właśnie na to czekalismy! :) Znajdziemy tutaj bieg w miejscu, bieg bokserski, pompki, przysiad z wykopem, plank, przysiad z wyskokiem, skakanka, maksymalny sprint, ćwiczenia wzmacniające prostwniki grzbietu. Jednym słowem - bardzo wymagająca runda.  Ćwiczenia na pierwszy rzut oka są skomplikowane, dość wymagające, ale dość szybko można ich się nauczyć. Dają nieźle w kość. Sylwia i Akop bardzo dokładnie omawiają każde ćwiczenie, wykonują je powoli, ujęcia są z różnych stron, także bez problemu można sobie z nimi poradzić. Bardzo fajne jest to, że sami prowadzący czują zmęczenie, Sylwia momentami uczy się razem z nami prowadzonych przez Akopa ćwiczeń. Widać, że dla niej to także nowość. 



Obieg trzeci, również tak jak poprzednio trwa 10 minut, każde ćwiczenie 45 sekund, między nimi trucht. Tutaj czuć już zmęczenie, jesteśmy nieźle spoceni, ale bardzo ciekawi kolejnej rundy. Znajdziemy tutaj otwarte pajacyki, wąskie pompki, planki, przysiady z przeskokiem, a także duża ilość ćwiczeń charakterystycznych dla MMA - co bardzo, ale to bardzo nam się podobało.   

ABS - ćwiczenia prowadzone przez Sylwię, bardzo podobne do tych, które posiada u siebie na YouTube. Ta część także trwa 10 minut. 6 ćwiczeń, każde przez 60 sekund, pomiędzy ćwiczeniami 20 sekund przerwy. Niby tylko 6 ćwiczeń, ale bardzo dobrze ze sobą skomponowane, bardzo mocno angażują brzuch, a w szczególności jego dolną część - także kobietki coś dla nas! :)



Podsumowując jest to bardzo dobry trening, który na stałe zagości w naszych planach treningowych, jako bardzo fajne urozmaicenie ćwiczeń na siłowni. Ćwiczenia prezentowane przez Sylwię pojawiały się już wcześniej w jej zestawach, natomiast Akop zadbał o powiew świeżości. Zestawy przedstawione przez niego były dla nas totalną nowością, bardzo nas zmęczyły, ale jednocześnie dostarczyły nam sporo frajdy. Nigdy nie wykonywaliśmy ćwiczeń tego typu. Bardzo odpowiada nam struktura tego treningu. Jest mało czasu na przerwę, tempo jest dość szybkie, pozycje góra - dół, co pozwala się zmęczyć i z pewnością spalić ogromną ilość kalorii. Podczas treningu czujemy, że pracuje całe ciało. Ćwiczenia są dokładnie omawiane i pokazywane, poradzi sobie z nimi każdy, nawet początkujący. Dodatkowym atutem tego treningu jest to, że podczas jego wykonywania trenerzy udzielają nam wielu cennych wskazówek, np. dotyczących rozgrzewki, czy nawadniania. Widać i słychać, że jesteśmy w dobrych rękach :):) O ile poprzedni trening Sylwii dołączony do Shape nie powalił nas na kolana, to ten polecamy całym sercem. Nie żałuję ani grosza wydanego na ten numer. 

A Wy mieliście już okazję przetestować ten trening?
Znacie/lubicie Sylwię i Akopa?

Czekamy na Was w komentarzach i zachęcamy do zaobserwowania naszego bloga, buzka :*


31 komentarzy:

  1. Uwielbiam ta pare, a treningu musze koniecznie spróbować ❤

    OdpowiedzUsuń
  2. Może zakupię tę płytę :D Myślisz/Myślicie że wystarczy na utrzymaniu robić 4 razy w tygodniu cały ten trening? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie słyszałam jeszcze o tej parze, zawsze ćwiczę z płytą Ewy Chodakowskiej.
    Muszę zakupić te czasopismo z ich płytą :)

    OdpowiedzUsuń
  4. kocham ich < 33 Mam nadzieję, że jeszcze znajdę płytkę < 33

    OdpowiedzUsuń
  5. Looks great!

    http://iameleine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Dałabym wiele aby mieć taki tyłeczek jak ta Pani , cudowny.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ooo w końcu znalazłam Twojego bloga - nie zostawiłaś linka i musiałam się troche pogłówkowac :D
    No i jestem i super post bo szczerze nie znałam ich i dopiero zaczynam ćwiczyć :D

    http://allegiant997.blogspot.com/2016/10/oh-twinkledelas.html

    OdpowiedzUsuń
  8. nie znam... ja ćwiczę z Chodakowską i Gacką :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. ostatnio cały czas wykonuję te same ćwiczenia. Myślę, że skuszę się na te, o których piszesz ;) są w sam raz dla mnie ! :)
    pozdrawiam

    www.zyciejakpomarancze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie znam ich, ale wydają się być dobrą parą zwłaszcza że łączą ze sobą wspólną pasje :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajna recenzja, ich niestety nie znam. :c Motywujący post w sumie :P Przypomniał mi, że miałam zacząć znowu ćwiczyć... :D haha
    Pozdrawiam i wpadnij jesli masz czas http://liisiialy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Znam tę dwójkę. Chtnie bym zobaczyła ich ten program :) Wydaje się bardzoo interesujący :)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  13. Ehhh . Ja jestem za leniwa chyba 😂
    Zapraszam do mnie ( odaje wszystkie obs)
    katjanakarolinaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Musimy zobaczyć ten trening :) Oboje bardzo ich lubimy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie znałam ich:)
    chętnie obejrzę ich filmiki:)

    OdpowiedzUsuń
  16. W Shape zmieniła się naczelna i to widać. Bardzo mi się podobał jej pierwszy numer.

    OdpowiedzUsuń
  17. Przy takiej cenie warto spróbować, a nuż treningi przypadną do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie znałam ich wcześniej, ale napisałaś o nich świetny post! Bardzo ciekawe osoby, muszę obejrzeć kilka ich filmików na YT :)
    Pozdrawiam i zapraszam serdecznie do siebie, buziak!

    OdpowiedzUsuń
  19. Mega motwujący wpis :)

    Obserwujemy ? :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Gazetę znam, ale pary z filmu jeszcze nie. ;]

    OdpowiedzUsuń
  21. Zainteresowałam się tym treningiem :) Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Jakoś nie jestem na bieżąco. Imię Akop gdzieś poznała, o Sylwii też słyszałam, ale że są małżeństwem nie wiedziałam! :O

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie znałam ich :) ale wiem na pewno, że muszę więcej ćwiczyć :)

    OdpowiedzUsuń
  24. o coś nowego! sprawdze :)

    http://moje-kreacje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie znam ich. Ostatnio odkryłam Szymona Gaś i Kaśkę Kępkę - i to z nimi ćwiczę.

    OdpowiedzUsuń